Üdvözlöm

Horváth Vivien

asszisztens

ügyintéző

adminisztrátor

Horváth Vivien vagyok. Életem nagy részét vendéglátásban töltöttem, ahol majd’ 10 éven keresztül dolgoztam üzletvezetőként. Két üzlet megnyitását is menedzseltem. Jelenleg több, mint 4 éve dolgozom egy országos lefedettségű, szabadidős programokat kínáló mikrovállalat ügyvezetőjeként.

Rólam

Rólam

Munkám során rengeteg ügyintézéssel és adminisztrációval kapcsolatos feladatot láttam/látok el. Kapcsolatot tartottam/tartok üzletkötőkkel, szakemberekkel és hivatalokkal, szolgáltatókat kerestem fel. Folyamatosan ismétlődő feladatokat látok el, legyen szó számlázásról, könyvelési anyagok összekészítéséről, munkabér támogatásra vonatkozó pályázatok előkészítésől és rengeteg kisebb-nagyobb elintéznivaló üggyel kellett/kell megbírkóznom. Ez nem mindig csak időben jelentett problémát, hanem az ügymenetben is. Emellett magánszemélyként is azzal szembesültem, hogy munkán kívül is része az életemnek a folyamatos utánajárás és a havi rendszerességgel ismétlődő postai sorbanállások, stb… Nagyon sok emberrel találkozva vettem észre, hogy ez mekkora teher lehet magánszemélyeknek és vállalkozóknak egyaránt és nincs erre megoldás. Vállalkozásomat azért hoztam létre, hogy rendszeres megoldást kínáljak a sokszor nem csak időben megterhelő feladatokkal, akkor is ha ezek csak havi 2, vagy éppen 22 órát vesznek igénybe.

Szolgáltatások magánszemélyeknek

Szolgáltatások vállalkozóknak

Szolgáltatások magánszemélyeknek

Magánszemélyek és vállalkozók átlagosan havi 5-25 órát töltenek ügyeik intézésével - munkám az, hogy ebből átvállaljak.

banki, közmű, postai, hivatali ügyintézések, utána járások

számla-, csekkbefizetés

dokumentumok rendszerezése, archiválása

időpontok szervezése

családi, baráti események szervezése

gyógyszerek kiváltása, kiszállítása

online rendelések leadása, csomagátvétel

háztartással kapcsolatos ügyintézések

együttműködés szolgáltatókkal, szakemberekkel

Miattam lesz szabadideje

Gyors igényfelmérés

Szolgáltatások vállalkozóknak

Ha az alábbiak közül bármelyik jelentett már terhet az ön számára, akkor töltse ki az előzetes igényfelmérőt, hogy egyeztethessünk egy időpontot konzultációra:

új vállalkozás indítás ügyintézése, asszisztálása

könyvelési anyagok előkészítése, könyvelővel való kapcsolattartás

banki, közmű, postai, hivatali ügyintézések, utána járások

számla-, csekkbefizetés

dokumentumok rendszerezése, archiválása

nyilvántartások kezelése, rendszeres adminisztráció

számlázások iktatása, kezelése

adminisztrációs rendszer kiépítése

találkozók, időpontok, események szervezése

áruk, eszközök rendelése, csomagátvétel

munkaszerződések előkészítése

bértámogatásos pályázatok előkészítése, rendszeres ügyintézése

problémamegoldás

szolgáltatókkal, szakemberekkel kapcsolattartás

ellenőrzések

Elérhetőségek

Kérdése van? Szívesen válaszolok.

Az üzenetet sikeresen elküldtük
Sajnáljuk, a levelet nem sikerült kézbesíteni, kérjük próbálja meg később..
Hívjon most

+36(70)315-8834

Lokáció

Esztergom és környéke

Küldjön üzenetet

horvath.vivien.m.a@gmail.com

© Minden jog fenntartva 2021 - Horváth Vivien
Készítette: Dancs Dávid